Σελίδες

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ: ΛΟΓΟΣ - ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

 
 
Όταν πήγα για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, είδα με έκπληξη ότι οι καθηγητές της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Φιλοσοφίας συζητούσαν ελεύθερα για το θέμα της ομοφυλοφιλίας στην Αρχαία Ελλάδα, το θεωρούσαν σχεδόν κανόνα και το εκλάμβαναν ως κάτι το επιτρεπτό και όχι μεμπτό και έτσι το πέρναγαν και στους φοιτητές των σχολών τους.
 
Έκτοτε υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το ψάξω καλύτερα, γιατί δεν μου άρεσε να ακούω τέτοιες ιδέες χωρίς να έχω τουλάχιστον κάποια γνώση και για τις δύο εκδοχές αλλά και επιχειρήματα για το αντίθετο και τελικά, αν κάτι τέτοιο ήταν ανυπόστατο, χωρίς εμείς οι φοιτητές και οι Έλληνες γενιά να έχουμε αντίλογο απέναντι στους ξένους, καθηγητές ή όχι.
 
Ότι στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία υπάρχουν κάποιες αναφορές που ξεσηκώνουν τέτοιες υπόνοιες, είναι γεγονός. Ότι όμως αυτό αποτελούσε κανόνα, δεν είναι φανερό, τουλάχιστον απ' ό,τι ήξερω και είχα διδαχθεί έως τότε.
 
Κάποια επιχειρήματα-αντίλογο που βρήκα σχετικά με το θέμα,
είναι και τα παρακάτω:
 

 
Ένα αρκετά εκτεταμένο άρθρο με λεπτομερείς αναφορές σχετικά με το θέμα.
Μεταξύ άλλων αναφέρει:

Αντίθετα όμως οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν μια λέξη που όπως στην αρχή του άρθρου αναφέραμε ένα Μύθο του Αισώπου, ήταν πολύ σκληρή, τη λέξη «κίναιδος», που σημαίνει «ο κινών την αιδώ».

Στην αρχαία Ελλάδα το να είσαι ομοφυλόφιλος είχε τις εξής επιπτώσεις:

- Δεν μπορούσε να γίνει ένας απο τους 9 άρχοντες
- Ούτε ιερέας
- Ούτε δικηγόρος δημοσίων δικώνή να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω απο τα όριά της,είτε με κλήρο είτε με εκλογή
- Ούτε να μυηθεί στα ιερά μυστήρια
- Ούτε να στέλνεται ώς κύρηκας
- Ούτε να λέει τη γνώμη του(η γνώμη του σε δίκες είχε μηδενική αξία)
- Ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές
- Ούτε να φοράει στεφάνι στις δημόσιες στεφανοφορίες
- Ούτε να περιφέρεται στην δημόσια αγορά (αυτό ισχύει για αυτόν που ήταν «δηλωμένος» ομοφυλόφιλος).
- Ο παραβάτης των παραπάνω τιμωρείτο με την ποινή του θανάτου. Ο ομοφυλόφιλος στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε πολιτικά και ιερατικά δικαιώματα.


Κάντε κλικ στον τίτλο ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ  για να διαβάσετε τις διάφορες θεωρίες και τους αντιλόγους τους, περί του θέματος.
 
Άλλη μία αναφορά στο θέμα, από άλλο ιστολόγιο, είναι η παρακάτω:
 
 
 
Ο Νόμος των Αθηναίων έλεγε λοιπόν:
 

 
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ ιερωσύνην ιεράσασθαι, μηδέ συνδικήσαι, τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδέμίαν, μήτε ενδήμον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδ επί κηρυκείαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδ είς τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ εν ταις κοιναίς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ εντός των της αγοράς περιραντηρίων πορευέσθω.

Εάν τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω»


Δηλ:
«εάν κάποιος άνδρας συνάψει σεξουαλικές σχέσεις με άλλον άνδρα, δεν δικαιούται να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες ή ιερέας ή δικηγόρος δημοσίων δικών, ή να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω από τα όρια της, είτε με κλήρο είτε με εκλογή ανατιθέμενη, ούτε να στέλλεται ως κήρυκας, ούτε να λέγει την γνώμη του, ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές, ούτε να φοράει στεφάνι σε δημόσιες στεφανηφορίες, ούτε να περιφέρεται μέσα στο τμήμα της δημόσιας αγοράς που έχει εξαγνιστεί δια ραντίσματος.
Ο δε παραβάτης των διατάξεων αυτών, κηρυσσόμενος ένοχος θα τιμωρείται με την ποινή θανάτου»
(Απόσπασμα από το βιβλίο του Αντώνη Αντωνάκου και Κων. Σπίνου «Ελευθερία του λόγου και δημοκρατία. Το θαύμα της αρχαίας Ελλάδος» εκδόσεις AMBER

Σημείωση: αν αναλύσουμε την λέξη με την οποία χαρακτήριζαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας τους ομοφυλόφιλους θα είχαμε αυτόματα την σωστή εικόνα, δηλ η λεξη "κίναιδος" …(κιν-αιδώ)σημαίνει: κινεί την αιδώ, δηλ κινεί το ρεζιλίκι, την ξεφτίλα το μίασμα, άλλωστε φαίνεται και από το γεγονός ότι δεν τους επέτρεπαν να πηγαίνουν στο τμήμα της δημόσιας αγοράς που είχε εξαγνιστεί δια ραντίσματος), στην Αθήνα τους αφαιρούσαν τα δικαιώματα, στην Σπάρτη τους πετάγανε έξω από την πόλη

Το ότι μπορεί να υπήρχαν λίγοι, κάπου, δεν αντιλέγει κανείς, άλλωστε η ανισορροπία του νου υπάρχει παντού και πάντα, τι να πει κανείς για το σήμερα ειδικά μέσα στα ΜΜΕ από όπου (τυχαία?) απορρέουν οι ψευδείς φήμες περί καθολικής ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα...εμ αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...

Πες τε μου και το εξής, υπήρξε ποτέ άλλο κράτος να καταδικάζει το γεγονός με νόμο? όχι, ιδού λοιπόν το ανώτατο για τα ανθρώπινα όρια επίπεδο των προγόνων μας, ας μην το μοιάζουμε είναι ιεροσυλία.

Επίσης παραθέτω άρθρο απο το blog diamantarasel.blogspot.com

Τα τελευταία κυρίως χρόνια, γίνεται μία ανούσια κατασυκοφάντηση των ιερών και οσίων του Έθνους μας, με θέμα την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα και την δήθεν ευρεία διάδοση της, από τους αιώνιους βλάκες, τους αμαθείς, τους εχθρούς και τους προδότες της φυλής μας. Κλείνω λοιπόν το Νομοθετικό έργο του Σόλωνος με τον νόμο Περί Ομοφυλοφιλίας και τα σχετικά άρθρα 331 και 332, σε ελεύθερη προσαρμογή.



Άρθρο 331: « Όστις παρακινεί εις ακολασίαν παίδα, γυναίκα, ή άνδρα έκ τών ελευθέρων ή τών δούλων θέλει ενάγεσθαι ενώπιον τών θεσμοθετών, καί κατηγορείσθαι από τόν τυχόντα (από οποιονδήποτε τρίτο). Οί δέ θεσμοθέται θέλουν εισάγει τήν δίκην ενώπιον τού δικαστηρίου τής Ηλιαίας εντός τριάκοντα ημερών μετά από τήν μήνυση καί εφ’ όσον τό επέτρεπαν οί δημόσιες ασχολίες. Όταν δικαστεί σε πρώτο βαθμό από την Ηλιαία και κηρυχθεί ένοχος, θα καταδικάζεται σε φυλάκιση ή σε πρόστιμο. Στήν περίπτωση που κηρυχθεί ένοχος μέ τήν ποινή του θανάτου, θά παραδίνεται στούς έντεκα, καί θά θανατώνεται τήν ίδια ημέρα. Εάν αυτός πού έχει υπό τήν εξουσία του τα άτομα πού έχουν αποπλανηθεί, δέν εγκαλέσει αυτόν (τον δράστη) στό δικαστήριον, ή εάν τόν εγκαλέσει δέν πάρει το ένα πέμπτο από τους ψήφους, υποχρεούται νά πληρώσει πρόστιμο 1.000 δραχμών υπέρ τού δημοσίου. Εάν ο κατηγορούμενος καταδικαστεί στο πρόστιμο, οφείλει νά τό πληρώσει εντός δέκα ημερών, από τήν απαγγελία της αποφάσεως. Καί εάν ό υποψήφιος θύτης είναι πολίτης, θά φυλακίζεται μέχρι τήν πληρωμή τού προστίμου».



Άρθρο 332: « Όποιος από τους Αθηναίους παραδοθεί προς ηδονήν άλλου, δέν δύναται νά εκλεγεί μέλος των εννέα Αρχόντων, ούτε νά λάβει κάποιο ιερατικό αξίωμα, ούτε νά διοριστεί σύνδικος του λαού, ούτε να καταλάβει κάποιο αξίωμα στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό με κλήρο ή κατ’ απονομή, ούτε νά τόν στείλουν σάν κήρυκα πολέμου, ούτε να μιλήσει ενώπιον τού λαού ή της βουλής, ούτε νά εισέρχεται στούς δημόσιους ναούς, ούτε στίς πανηγύρεις τών δημοσίων εορτών, ούτε στις δημόσιες στεφανοφορίες νά φορά στέφανο, ούτε νά περιφέρεται στους περιπάτους τής αγοράς. Όποιος καταδικαστεί για τέτοιο έγκλημα και παραβεί τίς διατάξεις τού παρόντος νόμου, τιμωρείται μέ θάνατο».

Με λίγα λόγια: Ο παραδιδόμενος εις ηδονήν άλλου, εστερείτο όλα τα αστικά και τα πολιτικά δικαιώματά του, και μόνον εάν παρέβαινε ότι όριζε ό νόμος τον τιμωρούσαν με θάνατο. Η Αρχαία Ελληνική νομοθεσία και η κοινωνία ήσαν ανεκτικές και ανοιχτές σε όλα, αλλά μέχρι εκεί που δεν θιγόταν και κινδύνευε η κοινωνική και πολιτική ασφάλεια, το συμφέρον και η οικογενειακή και η ατομική γαλήνη.¨

¨Πολιτεία¨ 452 c: (Σωκράτης) «να τους υπενθυμίσουμε ότι δεν πάει πολύς καιρός, από τότε
που οι Έλληνες θεωρούσαν αισχρό και γελοίο να βλέπουν γυμνό άνδρα γυμνό (να αθλείται), όπως συμβαίνει τώρα ακόμα και σε πολλούς βαρβάρους.»

Πηγές:




ΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ, ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ:
 

Η Χριστιανική θέση για την Ομοφυλοφιλία - about Homosexuality


Η Βίβλος κατατάσσει την ομοφυλοφιλία στην κατηγορία "αμαρτία" και μάλιστα την ονομάζει "βδέλυγμα".

Ακόμα και αν δεν πιστεύεις στο Θεό η αμαρτία της ομοφυλοφιλίας στρέφεται ενάντια στην ίδια τη φύση και αντιτίθεται εξάλλου και στις εξελικτικές θεωρίες αφού δύο ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να αναπαράγουν.

Οι ομοφυλόφιλοι ισχυρίζονται ότι γεννήθηκαν ομοφυλόφιλοι, ή ακόμα και ότι ο Θεός τους έφτιαξε έτσι. Αλλά ο Ιάκωβος λέει: "Κανένας απ’ αυτούς που μπαίνουν σε πειρασμό να μη λέει: ο Θεός με βάζει σε πειρασμό. Γιατί ο Θεός ούτε σε πειρασμό μπαίνει, ούτε ο ίδιος βάζει σε πειρασμό κανέναν. Καθένας μπαίνει σε πειρασμό από τη δική του επιθυμία. Αυτή τον παρασύρει και τον εξαπατάει…" (1:13-15). Και ο απόστολος Παύλος λέει: "Αποκαλύπτεται όμως η οργή του Θεού από τον ουρανό για να τιμωρήσει κάθε ασέβεια και αδικία των ανθρώπων, που με τα άδικα έργα τους συγκαλύπτουν την αλήθεια… Γι αυτό ο Θεός τους παρέδωσε στις βρωμερές επιθυμίες τους και τους άφησε να ατιμάζουν μόνοι τους τα σώματά τους…" (Ρωμαίους 1:18-32).

Στην ιστορία των Σοδόμων και των Γομόρρων οι δύο πόλεις καταστράφηκαν εξαιτίας της αμαρτίας της ομοφυλοφιλίας, επειδή οι άντρες των πόλεων αυτών ήταν τελείως παραδομένοι στη λαγνεία τους και ολοκληρωτικά εκτός ελέγχου.

Φυσικά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είμαστε εναντίον των ομοφυλοφίλων σαν άτομα αλλά εναντίον της πράξης της ομοφυλοφιλίας και για το λόγο αυτό προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε έτσι ώστε να απαλλαγούν από το πάθος τους.

Η Βίβλος ξεκάθαρα αναφέρει ότι η πράξη αυτή είναι βδέλυγμα. Και όπως αναφέρει όλοι αυτοί που ζουν μέσα στην αμαρτία μπορούν να βρουν λύτρωση και συγχώρεση στο σταυρό του Χριστού. Ακούστε τα λόγια του απ. Παύλου προς τους Κορίνθιους: "…στη βασιλεία του Θεού δεν έχουν θέσει ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτρες, ούτε μοιχοί, ούτε θηλυπρεπείς, ούτε αρσενοκοίτες, ούτε κλέφτες, ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι, ούτε υβριστές…Και τέτοιοι ήσασταν κάποτε μερικοί, αλλά με την δύναμη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με την ενέργεια του Πνεύματος του Θεού, καθαριστήκατε από την αμαρτία, γίνατε λαός του Θεού και σωθήκατε από την επερχόμενη οργή του Θεού" (Α’ Κορινθίους 6:9-11).

 
Ο κιναιδισμός και ή αρσενοκοιτία ως σημείο των καιρών και της σοδομοποίησης.

Προφητεία του Οσίου Νείλου του Μυροβλήτη

“ Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία. Τότε άρχεται ο κόσμος να γίνεται αγνώριστος, θα μετασχηματίζωνται αι μορφαί των ανθρώπων και δεν θα γνωρίζονται οι άνδρες από τας γυναίκας δια της αναισχύντου ενδυμασίας και των τριχών της κεφαλής. Οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γένουν ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντιχρίστου. Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τους γονείς και τους γεροντότερους. Η αγάπη θα εκλείψη [....] Η σωφροσύνη θα απολεσθή από τους ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτεία. Το ψεύδος και η φιλαργυρία θα φθάσουν εις τον μέγιστον βαθμόν και ουαί εις τους θησαυρίζοντας αργύρια. Αι πορνείαι, μοιχείαι, αρσενοκοιτίαι, κλοπαί και φόνοι, θα πολιτεύωνται εν τω καιρώ εκείνω και δια την ενέργειαν της μεγίστης αμαρτίας και ασελγίας, οι άνθρωποι θέλουν στερηθή την χάριν του Αγίου Πνεύματος όπου έλαβον εις το Άγιον Βάπτισμα ως και την τύψιν της συνειδήσεως [....] Τότε αιφνιδίως θέλει έλθει η δίστομος ρομφαία και θα θανατώσει τον πλάνον και τους οπαδούς αυτού. ”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου