ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Λίγο μετά την ημέρα της μητέρας, 15 Μαΐου, γιορτάζουμε την ημέρα της οικογένειας. Μια ευκαιρία για να αξιολογήσουμε διαφορετικά αυτό που έχουμε και να προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε ανέπαφο από την αλλοτρίωση.

Η οικογένεια είναι ο τόπος που πρέπει να νοιώθουμε αγάπη, ασφάλεια, σιγουριά, θαλπωρή, προστασία, ζεστασιά στην καρδιά, συμπαράσταση, αλληλοβοήθεια, σεβασμό.

Σύμφωνα με την πνευματική διάσταση της οικογένειας και όχι την περιορισμένη, οικογένεια έχει όχι μόνο όποιος έχει παιδιά ή συγγενείς αλλά και αυτός που είναι μόνος αλλά η καρδιά του είναι δωσμένη στους ανθρώπους, τα ορφανά, τους μόνους και τους δυστυχισμένους. Οικογενειάρχης είναι αυτός που φροντίζει όσους δεν υπάρχουν άλλοι να τους φροντίσουν.


\

Η ξενιτεμένη οικογένεια

Η αγία Φιλοθέη ανήγειρε ορφανοτροφεία,
οικοτροφεία και γηροκομεία.

Η πνευματική οικογένεια του πατέρα Παϊσίου

Ο πατέρας Ελπίδιος και τα παιδιά του.

Η πνευματική οικογένεια με πολλά
πνευματικά αδέλφια και γονείς
Η μεγάλη οικογένεια της ιεραποστολής
Η αγαπημένη δική μας οικογένεια
Η νέα οικογένεια
Η ενωμένη οικογένεια

 
Οι χαρούμενες οικογένειες
Οι πολύτεκνες οικογένειες...




Η παραδοσιακή οικογένεια
Η αγία οικογένεια του Μεγάλου Βασιλείου

Όποια και να είναι η οικογένειά σας, μεγάλη ή μικρή, γνωστή ή άγνωστη, ανήκετε κάπου.

Και, αν νοιώθετε ότι δεν ανήκετε πουθενά, τότε δείτε αυτό:

Εγώ για σένα πατέρας (είπε ο Χριστός), εγώ αδελφός, εγώ σύζυγος, εγώ σπίτι, εγώ τροφή, εγώ ρούχο, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιο, ό,τι θέλεις εγώ. Να μη σου λείψει τίποτα. Θα δουλέψω εγώ. Ήρθα να σε υπηρετήσω, όχι να με υπηρετήσεις. Εγώ και φίλος, και μέλος του σώματός σου και κεφάλι, και αδελφός και αδελφή και μητέρα, όλα εγώ. Μόνο να είσαι κοντά μου. Εγώ φτωχός για σένα και αλήτης για σένα. Στο σταυρό για σένα, στον τάφο για σένα. Στον ουρανό παρακαλώ για σένα τον Πατέρα μου, στη γη έρχομαι πρεσβευτής του Πατέρα μου για σένα. Εσύ είσαι τα πάντα για μένα, και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος μου και μέλος του σώματός μου. Τι άλλο θέλεις;



Πηγή: Ιωάννης Χρυσόστομος, Εις το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον, Ομιλία ΟΣΤ΄, ε΄, Migne, P.G. vol 58, pg 700.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου