ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ;


...ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΑΞΕΣΤΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ. ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ...

Αυτό ήταν ένα σχόλιο από τα πολλά, ως απάντηση σε ερώτημα που τέθηκε στην ομάδα ΜΙΚΡΗ ΦΑΡΜΑ . Το ερώτημα ήταν το εξής:

"ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ; ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ (ΔΗΛ. ΑΓΡΟΤΙΚΑ, ΚΗΠΟΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΙΤΑ ΖΩΑ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ"
Προς ξαφνιασμό όλων, θα σας αφήσω να τα διαβάσετε μόνοι σας, γιατί τα δικά μου σχόλια περιττεύουν:
  • Οικονομολογος στο πτυχιο, Μελισσοκομος κατα μη κυριο επαγγελμα....χομπι το κυνηγι κ κατοικω σε χωριο!


  • Ξενοδοχουπαλληλος

  • Δουλεύω στην Ξαπλόπουλος Α.Ε.
  • ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
  • Ζωγραφος
  • Παραγωγός-αγρότης
  • Ζωγραφος κι εγω (ΑΣΚΤ) ,ομως περισσοτερο εχω ασχοληθει με συντηρηση αρχαιοτητων σε μουσεια..
  • Δικηγόρος
  • κατα κυριο επάγγελμα τεχνιτης οικοδόμος με πτυχιο προγραμματιστη αναλυτη Η/Υ κατα δευτερευων αγροτης. Κατά καιρους έκανα διάφορες δουλειες από υπάιθριος πωλητης κουλουριών και τυροπιτων έως ενοικιάσεις ιστιοπλοϊκών ότι περνούσε από το χέρι μου. Νυν άνεργος
  • έχω την εντύπωση ότι η αιτία της ενασχόλησης μας με την γεωργία ή ακόμα και με την κτηνοτροφία έχει να κάνει με την κοσμοθεωρία του καθένα παρά με την επαγγελματική μας ασχολία
  • Αθλητικογράφος για αρκετά χρόνια, αν κι έχω κάνει πολλές δουλειές...
  • τεως λογιστρια που με το ζορι την σηκωσαν και την εφεραν σε ενα χωριο...δεν μου αρεσε τιποτα εδω κοντεψα να τρελαθω....μεχρι.....πουανακαληψα οτι στην γη υπαρχει και χωμα οχι μονο τσιμεντο....μου χαρισαν και μια κλωσσα με 7 κοτοπουλακια...και εγηνα αγροτησα ...και βρηκα την υγεια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Eλευθερος επαγγελματιας με μαγαζι με ολλα τα ειδη σπιτιου λειτουργει απο το 1974 πρωτα απο τον πατερα μου και μετα απο μενα .
  • εφαρμοστης ψηφιακων εκτυπωσεων
  • άνεργος!!!
  • ΤΕΙ Λογιστικής... Μόνο πτυχιακή χρωστάω... Τώρα δυστυχώς δεν έχει δουλειά.
  • υπάλληλος σε εταιρεία πληροφορικής
  • Υποδιευθυντης Σ/Μ. γεννηθηκα στο εξωτερικο και μεγαλωσα. εν τουτοις το ονειρο μου ηταν να ξαναγυρισω στην Ελλαδα και να ζυσω στο χωριο. ολοι με θεωρησαν χαζο, αλλα ετυχε να βρω αυτη την καλη δουλεια κι ετσι ειμαι τρειςευτηχισμενος
  • τεχνολογος πολιτικος μηχανικος .(εργων υποδομης) τωρα αγροτης κ ισως μελισσοκομος . παντα παραλληλα με τα δημοσια εργα(κυριως οδοποιια και τοπογραφια ) ειχα κ τα αγροτικα μεχρι που οταν αρχισε να βαραινει το κλιμα στα δημοσια εργα εγινα αγροτης (ροδακινα επιτραπεζια κ βιομηχανικα ,τριφυλλι ,καλαμποκι ,σιταρι ,λαχανα )
  • Πυροσβέστης
  • λογιστρια τεως. τωρα δουλευω μαζι με τον αντρα μου στο μαγαζι μας χρωματα-σιδηρικα αλλα και με αγροτικα ασχολουμαι.σταφυλια.
  • ειμαι βρεφοκομος....εχει καμια σχεση;!!! πλεον εχω το δικο μου ψιλικατζιδικο με τον αντρα μου....
  • πολυτεκνη μητερα και γιαγια! σιγα σιγα συχαθηκα αυτα που μας ταιζουν και θελω να δωσω καλυτερη και ποιο πιοτικη διατροφη στα παιδια μου,οσο γινεται.θα παρει λιγο χρονο γιατι τωρα ξεκιναω,ομως ποτε δεν ειναι αργα.
  • ειμαι ιδιοκτητρια τουριστικου γραφειου
  • μηχανικος μοτοσυκλετων με καταστημα συνεργειο αντ/κα τα παντα γυρω απο την μοτοσυκλετα και τον αναβατη της. ερασιτεχνης μελισσοκομος με 180 κυψελες,εχω και 100 περιπου λιοδεντρα τα περισσοτερα μικρα ειναι ομως........
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. ΤΩΡΑ FARMERMEN.
  • ΠΡΩΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΞΕΝΗ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΩΡΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ....
  • γυμναστης μπαρμαν οδηγος και καμμια 15αρια αλλες οσο πηγαινοερχομουν αθηνα ,τα τελευταια χρονια ελ επιχειρ. (παραλια ομπρελες -κανο) και τον τελευταιο χρονο ερασιτεχνης πτηνοτροφος για αρχη με βλεψεις για αγροτης μελισσοκομος και ισως και χοιροτροφος.. το μελλον ειναι αβεβαιο ασ εχουμε τουλαχιστον την τροφη μας..
  • πρώην κηροπλάστης, μου τη βάρεσε μια μέρα ξαφνικά πήρα τον άντρα μου και τον υιόν μου και πήγα σ'ενα χωριό της Β.Ευβοιας χωρίς να ξέρω κανέναν και τίποτα και απο τότε προσπαθώ με τα ζώα και τη γη να αποδείξω ότι δεν είμαι τρελή που έφυγα απο την Αθήνα
  • πρωην ιδ υπαληλος τωρα εχω αρνακια κουνελακια κοτουλες σκυλακι γαλοπουλες μελισιακαι και εχει και συνεχεια καλα να ειμαστε!!!!!!!!!!!!!!
  • ΛΑΧΕΙΟΠΩΛΗΣ.......πτυχιούχος δομικών έργων -αρχιτεκτονικού σχεδίου
  • σχεδιάστρια αρχιτεκτονικού σχεδίου και συνεργάτης τοπογράφου μηχανικού...παράλληλα δε και κτηνοτρόφος τα τελευταία 12χρόνια...
  • ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΗΣΤΩΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ
  • ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ...ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ...ΒΟΥΝΑ(ΕΠΑΡΧΙΑ) ... ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΗΝ ΜΑΝΑ ....ΓΗ
  • Εφοπλιστής
  • ηθοποιός δηλαδή,καμμία σχέση!Η μόνη που μπορεί να υπάρχει,είναι ότι στη φύση αναζητάς και βρίσκεις την αλήθεια...Όπως και στο θέατρο.
  • Οικονομολόγος στο πτυχίο και εργάζομαι σε Δημόσια;;;;;;; Επιχείρηση! :)
  • εγω ειμαι 3τοετής φοιτητρια του Παιδαγωγικου Δημοτικης εκπαιδευσης Αθηνας!!
  • Και εγω μεταφραστρια.
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΨΙΚΤΙΚΑ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΜΟΔΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ...
  • Φιλόλογος μέχρι πριν λίγο καιρό και ερασιτεχνικά υφάντρα,αγρότισσα και κτηνοτρόφος...με την ίδια αγάπη για όλα....
  • πολύ παλιά πλοίαρχος,μετά σε λογιστήριο και τώρα στο χωριό μου ασκώ τα δυο τελευταία χρόνια την λαχανοκομία, κτηνοτροφία ερασιτεχνικά.
  • ΕΓΩ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΦΑΡΜΑ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Β.ΜΑΓΕΙΡΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ!!!!!!!!!!!!
  • (πρόκειται για γυναίκα) πολυ προσφατα ναυτικος και επεται συνεχεια. με κορη ανθυποπλοιαρχο του εμπορικου ναυτικου...ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΑΞΕΣΤΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ. ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ.
  • ΑΝΕΡΓΟΣ!!! εχω κανι σχεδον τα παντα στη πορια της ζωης μου εκτος δουλιες γραφιου ... οταν αποφασισα στη ζωη μου να κανω ικογενια διλεξα ΧΟΡΙΟ γιατι δεν κιτουσα μονο το παρον αλα και το μελον και δυστηχος αυτο ειρθε οχι οπος θα το ειθελα αλα εστο, με τα δυο στρεματα θα μπορεσω να ζησω την ικογενια μου ακομα και ΑΝΕΡΓΟΣ!!!
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ... ΤΗ ΓΑΛΗΝΗ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΩ ΓΙΑ ΒΟΣΚΗ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
  • Από πού να αρχίσω...Το καθαυτού επάγγελμά μου είναι κεντήτρια σε κεντητικές μηχανές...μεταξωτυπίες...χασάπισα...σερβιτόρα και άλλα. Με λίγα λόγια εργάτρια και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη γι' αυτό!!! Και μια μέρα αποφάσισα να κάνω μόνο το επάγγελμα ΜΑΝΑ...
(ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ, ΟΥΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ)
  • ααα καλα να πουμε τι εχουμε κανει .....
1) απο τα 8 μεχρι τα 13 καθε καλοκαιρι στην παραλια να στρωνω ξαπλωστρες και ομπρελες....
2) 13-15 τα ιδια με το απο πανω συν σε καφετερια μπαρα αλλα οχι με νεολαια αλλα γερουσια!!!!!!πρωι στην παραλια και καπακι μπαρ...
3) 17 τηλεφωνητρια
4) 18 γραμμματεας σε χρηματιστηριακη
5) 20-21 σπουδες και baby-sitting
6) σε βιντεο κλαμπ
7) πωλητρια σε μεγαλη αλυσιδα παιδικων ρουχων
8) υπευθηνη σερβις και οχι μονο σε μεγαλη αλυσιδα κινητης
9) στο ελουντα μπιτσ υπευθυνη του τμηματος παιδιων....
10) σε pool bar....
11) περιπτερου πλεον ψιλικατζου
12) και βεβαια 10 χρονια σε σχολεια (νηπιαγωγεια)
και ναι δεν ειμαι 50 χρονων αλλα 33!!!!!!οσο δουλευω ζω και οσο ζω θα δουλευω!!!!!!και να τονισω οτι η οικογενεια ηταν ευκαταστατη...αλλα τα λεφτα μου ηταν λεφτα μου!!!!μαρεσει να δουλευω!!!
(ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ)
  • ...δημοτικος αστυνομικος
  • Nηπιαγωγος συνταξιουχα εδω και 2 χρονια ..μολις πηρα τη συνταξη οργανωθηκα και εφτιαξα το κοτετσσι μου και ενα χωρο για τις κατσικουλες μου ...παντα ειχα αγαπη για τα ζωα γι'αυτο τα παιδακια στο νηπιαγωγειο ηταν τυχερα ...γιατι ηταν αδυνατον να ξεκινησει η σχ. χρονια χωρις να εχω στην ταξη κουνελακι σε πολυ ωραιο κλουβι χελωνιτσες καναρινι παντα να κελαηδα συνεχεια και να ακουγεται σε ολα τα τμηματα..και πριν τη νοσο των πτηνων ειχα κοτουλες διπλα ακριβως απο την αυλη του σχολειου ...πιαναμε τα αυγα και φτιαχναμε κεικ κουλουρακια ...γιατι ειχα μεταφερει τον φουρνο του σπιτιου μου στο νηπιαγωγειο οταν αγορασα καινουργιο οποτε καταλαβαινετε πως περασαμε με τα παιδια...και τι αγαπη παρα πολυ αγαπη εισεπραξα απο αυτα τα αγγελουδια...οσα παιδια ζουν με ζωακια ειναι πολυ πολυ ευτυχισμενα..ειμαι πολυτεκνη ..και γιαγια και το απολαμβανω τωρα....
  • Λοιπόν, όσο ήμουν φοιτήτρια δούλεψα σε ταξιδιωτικό πρακτορείο και έκανα και ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών σε παιδάκια. Μετά έγινα ιδιωτικός υπάλληλος και ασχολήθηκα με εξαγωγές ετοίμων ενδυμάτων. Στη συνέχεια εγκατέλεψα την Αθήνα και δούλεψα εδώ στο Βόλο σε εργοστάσιο παραγωγής ετοίμων ενδυμάτων σαν υπεύθυνη εξαγωγών. Μετά έγινα μαμά και σύζυγος και τα τελευταία 15 χρόνια ασχολούμε πάλι με τις εξαγωγές (βαμβάκι) και με συμβουλευτικές υπηρεσίες για κάλυψη κινδύνου (risk management).
  • Εγώ είμαι αγιογράφος. Στο παρελθόν όμως και από τα 10 μου έχω κάνει ουκ ολίγες δουλειές!
  • τοπογραφος του δημοσιου
  • Μοντελιστ πατρονιστ σε καθετη μοναδα για πολλα χρονια,μετα την κριση ιδ.υπαλληλος σε εταιρεια φοτοβολταικων...Θα πω οτι εμαθα τι ακριβως ηθελα στην ζωη μου απο αγαπη.Αγαπησα πολυ αυτα τα χνουδωτα φτερακια.Στην αρχη ηθελα να τους δωσω ελευθερια,μετα πρασινο,μετα καλυτερη ζωη,τροφη.Ετσι μαζι τους ζω καλα τα βλεπω μεσα στο χορταρι χρωματιστα και αυθαδεστατα να τρεχουν και να μου ζητανε ,ετσι ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι..Για την παρτι τους εχω μαθει πολλα για τα φυτα ,για κατασκευες και συνεχως ονειρευομαι καλυτερα κοτετσια χαχα!Η χαρα του συζυγου..Οτι δουλεια και νακανα θα λατρευα το ιδιο την γη και το πατσαλιμα με το χωμα.Εγω σκαβω αυτες με ακολουθουν και τρωνε τα ερμα τα σκουληκακια.Συνεργασια..
  • Είμαι μουσικός ,έχω σπουδάσει ηχοληψία

  • Όταν έκανα οικογένεια έπιασα δουλειά σε εργοστάσιο στο χωριό μου και τα καλλιτεχνικά τα άφησα μόνο για χόμπι

  • Με τα ζώα και την γη έχω σχέση αγάπης όσο με θυμάμαι ,λόγω οικογένειας ασχολούμαι πιο εντατικά/παραγωγικά ,για καλύτερη ποιότητα ζωής και γιατί πιστεύω ότι η διατροφική αυτάρκεια είναι μια σημαντική κατάκτηση κοινωνικοπολιτικού επιπέδου
  • ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΠΙΠΛΩΝ
  • τελικα ειμαστε η μονη χωρα που εχει τοσους επιστημονες αγροτες, ειτε ερασιτεχνες ειτε επαγγελματιες, δλδ στην Ελλαδα για να ασχοληθεις με την γη κ τους καρπους της θες πτυχιο 3βαθμιας εκπαιδευσης κ 2 μεταπτυχιακα........!!!!!
  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
  • Μαια και μαζι με τον καθηγητη ιστοριας συζηγο μου ανοιξαμε ενα ουζερι για να ζησουμε και για να εκτονωνουμε το αγχος της δουλειας το ριξαμε στη αγροτια! Καλημερα!
  • Ελεύθερος επαγγελματίας. Καταστημα απο τον πατέρα μου με ειδη οικιακής χρήσεως , Δωρα , φωτιστικα και γενικα οτι χρειαζετε ενα σπιτι.
  • καλησπερα.........μαμά κυρίως και χωρις ρεπό αλλά έχω πτυχίο λογιστικης και νοσηλευτικής ......... την οποια ασκώ όταν μπορώ . Όσο για τα ζωακια πάντα τα αγαπούσα ....
  • Εγω παιδιά..τεως προϊσταμένη λογιστηρίου επι σειρά ετών σε εξαγωγική εταιρεία..με παράλληλες δράσεις στην ζωγραφική,φωτογραφία και κηπουρική..Τωρα εχω βρει την ηρεμια μου..φροντιζοντας τον κηπο και τα ζωακια μου....!
  • τελικα ολους τους ηρεμουν τα φυτα κ τα ζωα!!!! ειναι νομος
  • μα ο ανθρωπος δε φτιαχτηκε να ζει στο μπετον !.... θελει επαφη με τη μητερα γη !
  • Μερικοι απο εμας επιστρεψαμε οχι γιατι δεν μπορουσαμε να ζησουμε σε Αθηνα η σε αλλες πολεις απο αγαπη για τον τοπο μας και μονο ...
  • Σχεδιάστρια αρχιτεκτονικού σχεδίου..3 χρόνια άνεργη..
  • μια σχεδιαστρια αρχιτεκτονικού ακόμα ... νυν μετανάστης λογω ανεργιας στην Κύπρο και σύντομα στην πατρίδα με τα σκυλάκια ... κοτούλες ...προβατάκια μας!!! τα σκυλάκια μας περιμένουν τα υπόλοιπα θα τα παρουμε εν καιρώ!!!
  • Ψυχολόγος είμαι και μου αρέσει πολύ το επάγγελμά μου που έχει πολλά και διαφορετικά πεδία εφαρμογών. Από τα παιδικά μου χρόνια ήθελα να έχω ένα μικρό κομμάτι γης και να ασχολούμαι παράλληλα με τα φυτά, τα δέντρα και τα ζώα. Δουλεύω σκληρά, εδώ και τρία χρόνια για να κάνω αυτό το όνειρο ζωής, πραγματικότητα.
  • Κουρέας με τα όλα του!
  • ενα μεζεδοπωλειο.....εργαζομουν μαγειρισσα σε ξενοδοχεια για 25 χρονια.....
  • εγω κανω αγιουρβεδικο μασαζ θεραπευτικο ειναι για πονους αυχενα πλατηςκλπ.εγω βεβαια δεν εχω ζωα ενα κηπακο εχω και ασχολουμαι ελπιζω ομως καποτε να αποκτησω σιγα σιγα και καμια κοτουλα
  • Εγώ μικρός ήθελα να γίνω πρωθυπουργός,ενώ όλα τα αλλά παιδάκια ήθελαν να γίνουν οδηγοί φόρμουλα,πιλότοι,πυροσβέστες....
  • Εγώ ξεκίνησα με όνειρα, έγινα ηλεκτρολόγος, ηλεκτρονικός μηχανικός ασυρμάτων, προγραμματιστής κομπιούτερ. Μετά από πολλές δουλειές κατέληξα τα τελευταία χρόνια να είμαι στις γραμμές εναέριων μεταφορών ΑΔΜΙΕ (πρώην ΔΕΙ) και ασχολούμαι με τα χωράφια και τα ζώα μου
  • γεια σας και από μένα ...ξεκίνησα ως σχεδιάστρια μόδας στη συνέχεια ελεύθερος επαγγελματίας (είχα κατάστημα για 11 χρόνια)τα τελευταία 4 χρόνια ασχολούμαι με δικτυακό marketing...και εδώ και 1 χρόνο ανακάλυψα ότι η ζωή μου είναι στη φύση...εδώ και λίγο καιρό στήνω την δική μου μικρή φάρμα και είμαι πολύ μα πολύ χαρούμενη...να πω ότι όταν αποφάσισα να αφήσω την πόλι και να έρθω επαρχεία δεν φανταζόμουν ότι η φύση θα με γέμιζε τόσο πολύ..!!!! 
 
  • Μηχανικός Η/Υ, και ωρομίσθιος καθηγητής Πληροφορικής
 
 
  • ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΣΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ. ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ. ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΞΕΣΟΥΑΡ Κ.Λ.Π
  • Χαιρετώ την εκλεκτή παρέα. Από ότι είδα είμαστε από διαφορετικά επαγγέλματα εδώ, αλλά όλοι έχουμε κάτι κοινό: Την αγάπη μας για την δημιουργία και την αγάπη μας για την φύση. Πιστεύω ότι στα δύσκολα χρόνια που έρχονται, όλο και περισσότεροι θα κατανοήσουν ότι πρέπει να επιστρέψουμε και πάλι στον απλό και φυσικό τρόπο ζωής, να παράγουμε μόνοι μας όσο περισσότερα προϊόντα μπορούμε και είναι πολλοί οι λόγοι που είναι απαραίτητο αυτό να το κάνουμε. Εγώ είμαι καθηγητής σε σχολείο και εκτός από μαθηματικά, ασχολούμαι αρκετά με πουλερικά , ζώα και λίγη κηπουρική.
Και μετά από το τελευταίο σχόλιο που αποτελεί την ιδανική κατακλείδα σε όσα διαβάσαμε, να κάνω και εγώ το δικό μου σχόλιο.
Υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να προσφέρεις ό,τι καλύτερο και υγιεινότερο μπορείς στον εαυτό σου, την οικογένειά σου και τα παιδιά σου;
Υπάρχει πιο φρέσκια σαλάτα από αυτήν που έφτιαξες με τα λαχανικά του κήπου σου; Πιο μυρωδάτη σάλτσα ντομάτας από την δική σου, με βασιλικό;
Υπάρχει καλύτερος μεζές από τα μεζεδάκια τα δικά σου; Με χταπόδι που ψάρεψε ο σύζυγος, μελιτζανοσαλάτα που έφτιαξε η σύζυγος, πίκλες που δεν τις αγοράσατε αλλά τις φτιάξαμε μόνοι σας και φέτα δικής σας παραγωγής;

Υπάρχει καλύτερη μαγιονέζα από αυτήν που το αγνό παρθένο ελαιόλαδο προέρχεται από τις δικές σου ελιές, το λεμόνι από τα δέντρα σου και τα αυγά από τις δικές σου κότες που τρέφονται βιολογικά, με αγνό φρέσκο χορτάρι;
Ας μην μιλήσουμε για την πιο μυρωδάτη κασερόπιτα με φρέσκο γάλα από τα δικά μας ζώα, κασέρι από τα χέρια μας, αυγά από τις κότες μας και φύλλο που ανοίξαμε μόνοι μας.
Και, σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερο σάντουιτς παρά αυτό που το ψωμί του είναι ζυμωτό από τα χέρια της μητέρας, το τυρί φτιαγμένο σε λίγα λεπτά στο σπίτι και το μαρούλι και η ντομάτα μόλις κομμένα από τον κήπο.


Μην φανταστείτε ότι μιλάμε για εξωπραγματικές καταστάσεις, ανθρώπους που δεν σηκώνουν κεφάλι από τις δουλειές, που έχουν ξεχάσει να ζουν, που τους φάγανε τα ζώα και τα χόρτα κλπ.
Μιλάμε για νοικοκύρηδες που με λίγη ώρα ενασχόλησης το πρωί και το απόγευμα, ξαναζωντανεύουν και τους φεύγει η μαλθακότητα και η "μαυρίλα", άτομα που χαίρονται την ζωή και την υγεία τους, που ξαναβρήκαν την αισιοδοξία τους γιατί βλέπουν να επιβιώνουν με χαρά και δυναμισμό στην εξοχή αντί να γίνονται επαίτες στην Αθήνα (και στην κάθε πόλη όπου η ανεργία μας κάνει τον βίο αβίωτο), παιδιά να τρέχουν ανέμελα, να μην φοβούνται τα ζώα, να γελάνε και να παίζουν όλη μέρα...όπως κάποτε...όπως εμείς παλιά.


Μιλάμε για γονείς που την ημέρα δουλεύουν πολύ λιγότερο από ότι σε ένα γραφείο (ανάλογα βέβαια με την έκταση της δικής τους φάρμας), το μεσημέρι τρώνε υγιεινά, απολαμβάνοντας τον δικό τους κόπο. Το απόγευμα πάλι λίγο θα ασχοληθούν, αλλά θα δούνε και φίλους, θα απολαύσουν έναν μεζέ από την δική τους παραγωγή, θα μιλήσουν, θα γελάσουν με την καρδιά τους και θα περάσουν καλά.
Το Σαββατοκύριακο θα περιποιηθούν τον εαυτό τους και θα βγουν οικογενειακά ή με φίλους για να χαρούν την φύση.

Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι έξω από την πόλη βρίσκονται διαρκώς στην εξοχή και τα παιδιά έχουν την αίσθηση ότι κάνουν διακοπές, ακόμα και αν έχουν σχολείο, μαθήματα, φροντιστήρια κλπ.


Δεν χρειάζεται πολλά. Μισό στρέμμα γης, με έναν μικρό λαχανόκηπο, τρία βασικά δέντρα (λεμονιά, πορτοκαλιά και ροδακινιά, συκιά ή ροδιά πχ), και ένα μικρό κοτέτσι των τεσσάρων τετραγωνικών, αρκούν για να ζήσει αξιοπρεπώς μία τετραμελής οικογένεια.
Αν θέλετε κάτι παραπάνω, μία κατσίκα και 4 κουνέλια είναι ιδανικά για γάλα, τυρί και φρέσκο, υγιεινό κρέας.
Μην πελαγώσετε σε λάθος υπολογισμούς. Σε ένα στρέμμα χωράει ένα σπίτι, αρκετά δέντρα, πλούσιος λαχανόκηπος και οικόσιτα ζώα για γάλα, αυγά και κρέας. Τι άλλο θέλουμε;



Σκεφθείτε το και, για να βοηθηθείτε στα πρώτα σας βήματα, κοιτάξτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις σχετικά με το θέμα ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ, ΚΤΗΜΑ, ΟΙΚΟΣΙΤΑ ΖΩΑ, κάνοντας κλικ στους παρακάτω τίτλους:
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΙΩΣΗ,
ΕΠΙΒΙΩΣΗ (οικοτεχνία, αποξήρανση τροφών, οδηγίες και βιβλία επιβίωσης για δύσκολες καταστάσεις κλπ.)
ΣΝΑΚ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΥΓΙΕΙΝΑ (για παραδοσιακές συνταγές και όχι μόνο),
ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ (επιστροφή στην φύση και το χωριό, με έντυπο βοηθητικό υλικό και διάφορους συνδέσμους)
Ευχαριστώ όλη την ομάδα της ΜΙΚΡΗΣ ΦΑΡΜΑΣ γιατί με τις απαντήσεις της μας έδειξε μια άλλη πραγματικότητα και όχι αυτή που φανταζόμασταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου