ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

"ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ": ΜΙΝΙ ΣΕΤ ΑΚΟΥΑΡΕΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΑΣ

ΔΗΜΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, 1-β, ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.jpg
"Αυγουστιάτικο Φεγγάρι"


Αυγουστιάτικο κόκκινο φεγγάρι στην Κεφαλονιά.
Μοιάζουν τα δύο φεγγάρια;

(Επάνω, φωτογραφία από το πρώτο μου έργο με την ζωγράφο Μαριέλα Κωνσταντινίδου στο ιστολόγιό της ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ όπου και παραδίδει διαδικτυακά μαθήματα ζωγραφικής.
Αμέσως από κάτω το Κεφαλονίτικο φεγγάρι που με ενέπνευσε. Αυτό που είδαμε από το χωριό μου όμως, ήταν κατακόκκινο όταν πλησίαζε την θάλασσα. Όσο ανέβαινε το χρώμα του άνοιγε μέχρι που έγινε το λευκό της νύχτας.)


Θυμάστε ότι σας είχα πει πώς είχα όνειρο ζωής να ξεκινήσω κάποτε μαθήματα ζωγραφικής;

Και πώς, στο παρελθόν, όποτε το επιχειρούσα, η προσπάθεια "πάτωνε";



Καθαρά από προσωπικό ενδιαφέρον και όχι για λόγους διαφημιστικούς, όταν γνώρισα το 

  ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ  της Ζωγράφου Μαριέλας Κωνσταντινίδου, στην ανάρτησή μου ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  έδωσα πληροφορίες και εντυπώσεις από το ιστολόγιο αυτό, όπου και ξεκίνησα ήδη το πρώτο μου μάθημα.



Τώρα θέλω κάτι άλλο να σας παρουσιάσω από το ίδιο ιστολόγιο. Κάτι που για καιρό το έψαχνα.
 Ένα μικρό σύνολο από χρώματα και σύνεργα ζωγραφικής που χωράνε μέσα σε μια κοινή τσάντα χεριού. Τα παίρνετε παντού μαζί σας και τα έχετε διαθέσιμα κάθε στιγμή.

Έτσι έχουμε από την Μαριέλα ένα μίνι στούντιο ακουαρέλας

και έναν μίνιμαλ εξοπλισμό για το Καλοκαίρι (και κάθε εποχή, προσθέτω εγώ!)



Η διευκόλυνση αυτή πολύ μου άρεσε γιατί υπήρχαν στιγμές που ήθελα κάτι να ζωγραφίσω αλλά δεν είχα μαζί μου χρώματα. Θα μπορούσα βέβαια να κυκλοφορώ με ξυλομπογιές ή μαρκαδόρους στην τσάντα, αλλά για μένα δεν ήταν το ίδιο. Προτιμώ τις αναμίξεις που επιτρέπουν οι ακουαρέλες. Καθώς δεν ήξερα τι να επιλέξω, εφόσον μου έλειπε και η γνώση και η πείρα, όταν είδα αυτά τα δύο φορητά σετάκια χρωμάτων ξετρελλάθηκα.
Τα θεωρώ ιδανικά για κάθε στιγμή, γιατί η έμπνευση δεν σε ρωτάει όταν έρχεται.
Ευχαριστούμε την Μαριέλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου