ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΕΔΩ, ΜΑΝΑ!




Το έχουμε σκεφθεί ότι δεν θα είναι για πάντα μαζί μας;
Τι θα της λέγαμε αν την είχαμε εδώ;
Σ' ΑΓΑΠΩ;
ΣΥΓΝΩΜΗ;
Μπορούμε να της το πούμε είτε είναι κοντά μας είτε μακριά μας.
Υπάρχει ακόμα χρόνος. Και η σκέψη μετράει!


Τα λόγια του καταπληκτικού αυτού τραγουδιού:

(Αφιερωμένο στην Μητέρα μου.
Πόσο σ' αγαπάω. Συγνώμη)



Στίχοι: Γιώργος Μίχας
Μουσική: Γιώργος Μίχας
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου & Ζωή Παπαδοπούλου ( Ντουέτο )


Αστέρι μου σβησμένο
γκρίζο μου δειλινό
κομμάτι μου χαμένο
αχ και να σ' είχα εδώ

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Ρόδο μου μαραμένο
σκοτάδι μου γλυκό
τραγούδι μου θλιμμένο
πεθαίνω να σε δω

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ'αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Ζωή μου καραμπόλα
μπαλκόνι στο κενό
μάταια που 'ναι όλα
αφου δεν είσαι εδώ

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ'αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

4 σχόλια:

penyuluh perikanan είπε...

Blog is beautiful, I love this blog, nice pictures of all, I will follow this blog (follow) 42, I beg you also follow my blog for friends awaited follow back, waiting for comments and suport, do not forget okay, thank you friend

Nena είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ.......

Eleni Di. είπε...

Τα λέει όλα!

Eleni Di. είπε...

penyuluh perikanan,
I'm already a follower of your blog now. Many thanks for your nice words for my blog. I'll be waiting for your opinion again.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου