ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!




Έχουμε χίλιους και δύο λόγους να είμαστε υπερήφανοι για την καταγωγή μας.

Μόλις το είδα στο facebook δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον "υπερήφανο" πειρασμό να το αναρτήσω. Λίγη ανωτερότητα μας χρειάζεται για να παραδεχτούμε αυτό που είμαστε στον αντίποδα της ιδέας που επικρατεί παγκοσμίως περί Ελλήνων και Ελλάδας και η οποία μόνο το αίσθημα κατωτερότητας μας μεταδίδει.
Και χρειάζεται αρκετό πάθος για να ξεσηκωθεί το πνεύμα μας και να ξυπνήσει η κριτική μας σκέψη ώστε να ξαναπάρουμε τα ινία της πατρίδας μας στα χέρια μας και να μην επιτρέπουμε στους ξένους να μας υπαγορεύουν ποιοί είμαστε. Την ταυτότητά μας εμείς την διδαχθήκαμε από τους προγόνους μας.

"Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά..."

Η Κατερίνα είπε...

"Γεια,
Δεν είμαι ούτε δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτρα. Δεν πίνω ούζο, σπάω πιάτα ή λέω “Όπα” στην καθημερινότητα μου. Δεν ξέρω τον Γιώργο, το Γιάννη ή το Νίκο από την Ελλάδα αν και είμαι σίγουρη πως είναι πολύ καλοί.
Η χώρα μου είναι δημοκρατική, εξάλλου αυτή εμπνεύστηκε τη δημοκρατία. Μιλάω ελληνικά και άλλες πέντε γλώσσες. Οι περισσότεροι στη χώρα μου μιλούν πολλές ξένες γλώσσες. Θα μπορούσα να “ράψω” τη σημαία της χώρας μου στην τσάντα μου αλλά η κληρονομιά της χώρας μου δεν έχει γεωγραφικά όρια. Δημιούργησε τη Δύση.
Πιστεύω στον ελληνισμό… Όλος ο κόσμος εμπνεύστηκε από τα ιδανικά του. Και αν οφείλω σε κάποιους χρήματα σήμερα – και δεν είμαι η μόνη που οφείλει – είναι επειδή εγώ εμπνεύστηκα την ιδέα της ελεύθερης αγοράς. Και αν με κρίνεις σήμερα είναι επειδή εγώ εμπνεύστηκα την ιδέα της κριτικής.
Πιστεύω στην ελευθερία και αν χρειαστεί θα διαδηλώσω. Πιστεύω στην απόλαυση της ζωής. Έχω το δικαίωμα να το κάνω. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό.
Μπορώ να κολυμπήσω στις θάλασσες πάνω από 600 νησιών.Η χώρα μου έχει εξαιρετική ομορφιά και παράδοση. Και η οικογένεια μου είναι ένας ιερός θεσμός.
Με λέτε Greek αλλά είναι Ελληνίδα. ΌΧΙ Greek, ΕΛΛΗΝΙΔΑ.
Το όνομα μου είναι Κατερίνα… Και είμαι Ελληνίδα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου